Ett steg närmare målet.

Ja!
I torsdags var jag och skrev svenskprovet för polishögskolan. Varit som ett vrak sen dess då jag var säker på att det gick dåligt.
Idag var jag där för att få mitt resultat samt få prata lite med en polis.
Provet gick bättre än ja trodde. dessutom fick jag prata med en ruskigt trevlig polis. Så det kändes bra.

Nu får jag hålla tummarna för att jag får komma på fystest. Måste komma igång med löpningen på allvar nu.
På lördag lär jag åka o köpa nya skor då mina är helt slut. kom fram till att jag haft dem i 7 år. hahaha Bra koll man har. De är så pass fräscha till uteseendet att man inte tänkt på det. Men dämpningen är lika med NOLL.

Nu ska jag stoppa nåt i magen o sen åka o jobba. 12-21 på golvet. Är alltså ensam på golvet mellan 18 o 21. Vette tusan hur det ska gå med alla uppdrag jag kommer få.. huuua.. Men vafan.. man måste ju lära sig nån gång!

ha en fin dag då!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg att Case hade länkat till din blogg så var tvungen att läsa lite! Roligt med Polishögskolan, hoppas provet gick bra!!! Kram

2007-10-26 @ 13:06:32
URL: http://frokenasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0