Måndag igen.

Så var helgen över. Blev en kort helg för mig då jag jobbade till 15 i lördags. Trist. Men pengar.
Efter jobbet åkte jag o henka till minneslunden i vittinge och tände ljus för pappa, sen till farmor och farfars grav i Heby.
Kvällen spenderade vi hemma hos Ulla. Käkade tacos o kollade på alla tävlingsprogram på Tv.
postkodmiljonären, Deal or no Deal och till slut guldkväll i bingolotto. Haha var evigheter sen jag spelade bingolotto. Men vann såklart ingenting.. hehe.

Igår var jag ner i tränade fotboll. jisses.. gissa om jag har träningsvärk idag. Jodå.. något.
Ska även ta o springa kyrktrappan med ida nåt snart. Men tar det nog imorn själv oxå kanske. Vi får se..

Idag börjar iallafall mitt nya liv. Nu måste jag ta tag i det på allvar. Har gått upp x antal kilo sen jag började jobba på ICA, inte bra! Nu ska dom bort.. BORT!!

Lär käka frukost nu och åka och jobba..
Ledig tisdag och onsdag. hur skönt är inte det? ooh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0