Hur kan man göra så mot ett djur?

Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag kollade aftonbladet nyss. En hemsk historia som utspelar sig i Avesta.
en 12-årig flicka har blivit av med sin ponny. någon tog sig in i stallet och lät den lida och dö en långsam död.
HUR I HELVETE KAN MAN BETE SIG SÅ? vad har det stackars djuret gjort den personen? Vad gav den skyldige rätt till att göra så?
Jag blir helt knäckt när jag hör om djurplågeri. vad får puckona ut av det? tänder dom på det? Jag förstår verkligen inte.
De lär ju inte vara helt friska.
Ni kan läsa om det här


Idag är jag iallafall ledig. Min första lediga måndag sen jag började mitt vik i september. Så det känns bra!
blir storstädning och lite sånt.. Ett riktigt kaos här hemma. lär försöka få nån ordning på allt..

2 dagar till min födelsedag oxå. FINT DET!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja ska till banken nästa mån och kolla om lånelöfte. men jag vill itne gärna sträcka mig mer än en lägenhet 1,1 miljon. Helst vill ja försöka hitta ngn som inte blir s mycket dyrare än 1 miljon, men blir nog svårt med tanke på att det är Luhagen och Fålhagen som lockar mest.

Usch otäckt det där du skrivit om..människor är hemska.

2007-11-19 @ 16:05:38
Postat av: Maria

(mariiamiia.blogg.se) jag som skrev, men det försod du säkert:)

2007-11-19 @ 16:06:04
Postat av: Evve

Sjukt!! Man blir mer än förbannad!! säkert avundsjuka...åååå..
Hoppas polistestet går bra sen!! :) blir de stockholm då om du kommer in?

2007-11-20 @ 10:42:43
URL: http://evelinahogberg.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen! hoppas att du haft dig en fin dag. Kram(mariiamiia.blogg.se)

2007-11-21 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0