FRIDAY NIGHT!

yeay nu äre freedag.. Skönt som tusan. Idag har jag varit lite barnvakt ett par timmar.
Klara e sjuk o hanna o patrik va tvungna att jobba.. Har dessutom krattat deras gård.. e jag snäll eller e jag snäll?

Vet fortfarande inte vad jag ska göra med mitt hår. Det är så satans trist nu. Bara hänger o e tråkigt!
BLÄ!
Lär ta ett snack med någon frisör. Ska prata med Hanna inom en snar framtid, glömde fråga henne idag.

Idag har jag invigt mitt medlemskap på svenskaspel.se Det firade jag med att spela lite på LOTTO. hihi Kärring som jag är.
Får hoppas på att jag blir miljonär denna gång då. Troligen inte.

Nu ska jag byta om o faktist ta mig ner på fotbollsträning, kommer somna här och nu om jag inte gör nåt och orkar inte åka till sala o hänga med Jannika. Känns inte så lockade o ge sig ut med pärlan i ruskvädret... Kanske blir storm ju.
Imorn blir det jobba ett par timmar förmiddagen. SEN LEDIG!

have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0