födelsedagen förbi. Helgen här.

Ja, i onsdags fyllde jag år.. då var sala flisorna här och bettan o johan. fikade o snackade skit.
fick presentkort på klippning. NICE och välbehövligt.
i torsdags var min familj o henkas familj här o firade... jag bakade prinsesstårta. eller byggde rättare sagt eftersom både tårtbotten och marsipanlocket var klart. hehe.. ficka finfina saker.

några personer glömde visst bort min födelsedag, ni är grisar! men det är skitsamma
blev förvånad över vissa som hörde av sig och sånt e bara skoj!

Idag ska vi åka till sthlm och fira håkan som fyller 60 på tisdag.. Det blir wallmans, 10 pers blir vi tydligen. Trevligt
Men först kommer han och Aili hit och grattar mig. hihi ibland har man det bra...

nästa helg flyttar mamsen, satan va tiden går fort.
Har ångest över att vågen bara stiger när jag ställer mig på den. vette tusan vad problemet är.. :(
kanske ska sluta slänga i mig en massa skräp o träna mer. jo det är nog så..
16 januari är ju snart här o då lär jag vara i form..

nej nu lär jag plocka undan i köket o klä på mej.

have a nice one.

Kommentarer
Postat av: Gris (aka Anna axel)

läste bloggen dagarna innan din födelsedag å hade härligt koll på vilken dag som va din! men lär va ärlig å säga att när det väl gällde försvann det helt ur skallen! fy skäms! Är inte mkt till tröst men GRATTIS i efterskott tess! hoppas du hade en fin dag, du slapp iaf vissa grisar ;) puss

2007-11-26 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0