Vilken dag.

Det går nog inte en dag utan att jag o Elin pratar med Varann, kärlek. haha.. närå. vi har väl helt enkelt en hel del o prata om I guess.. mer gemensamt än vi trodde för ett år sen :) älskar den flickan. En underbar människa och vän i alla lägen. UNDERBAR! Thank U Honey!

Dagen har spenderats ute i skogen, hos bror.. Jag o henka fixade i princip allt som behövde fixas idag medan brorsan åkte fram o tillbaka till märsta med grejer o massa andra saker. JAG VILL HA ETT HUS! så mysigt å såå skönt... gissa om det blir partaj hos honom den 2a juni. då äre logfesten där ute på vischan..SJUKT KUL. hahaha. Synd bara att man jobbar kl 9 på söndagen, men det får man ta helt enkelt.

Träning imorgon, jag jobbar får se om jag hinner hem till halva träningen iaf eller om jag blir kvar för länge isåfall måste jag hoppa den. Trist.. Men får hoppas att jag hinner... Vill Ju Träna. Jag önskar att jag inte hade jobbat på Arlanda hela vintern, då hade jag haft tid till o träna hela försäsongen. Men man har ju hållt igång kroppen lite ändå. Så helt otränad är man ju inte.. Men man har ju noll koll på bollen. hahahaha... yeye...

Nu lär jag kila ner mig till Ica o köpa kissekatt maten....

Just ja, såg Göta Kanal 2 Igår, bättre än jag trodde. Fick mig ett par fniss iallafall...


Kommentarer
Postat av: Maria

Ahh,,,Göta Kannal måste jag också ses, sägs vara rolig av de som har sett den:)

2007-05-02 @ 21:33:29
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: julia

teeees.. sviker du lagförfest innan logdans alltså?

2007-05-03 @ 13:42:58
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0