VAD ÄR DET HÄR!?!?!?!

Seriöst? Har det någonsin varit sämre bidrag i Eurovision song Contest? Så sjukt dåliga låtar så det finns inte. Jag skäms när jag tittar. Att alla dessa länder kan vilja skicka dessa artiser o låtar på en sån här tävling förstår jag bara inte.. VAD ÄR BRA MED DESSA LÅTAR? Ärligt talat så är the ark bäst ikväll, vilket jag faktist inte trodde innan klockan slog 21 o jag inte hade en aning om nåt annat.

Ukraina som sägs vara sveriges största hot.. hahah Skrattretande Ett gäng jävla clowner utklädda till discokulor med dålig låt. DÅLIG. SJUKT DÅLIG!  aa usch!


Kan inte annat än undra vad som har hänt med ESC...... trist som tusan.. :(

Kommentarer
Postat av: Malla

Håller med dig. Blir ledsen i ögat när man hör sån här skit som hela Europa kan skicka till en och samma plats.

2007-05-12 @ 23:03:01
URL: http://videung.blogg.se
Postat av: Vakaren

Att det har ballat ur med ESC är ett faktum. Och visst är det synd. Men jag kan inte hålla med dig om The Ark, eller... Det är nog för att jag hört den till leda och bara vill glömma allt det där. Tror inte att tävlingen kan hålla på så många år till. För vem vill höra på dyngan? Skicka Gert Fylking och låt honom tramsa fram Sveriges bidrag nästa gång så ror vi nog iland det, kanske...
Ha det bra, det var kul att titta in!

2007-05-24 @ 19:32:22
URL: http://vakare.wordpress.com
Postat av: Vakaren

Att det har ballat ur med ESC är ett faktum. Och visst är det synd. Men jag kan inte hålla med dig om The Ark, eller... Det är nog för att jag hört den till leda och bara vill glömma allt det där. Tror inte att tävlingen kan hålla på så många år till. För vem vill höra på dyngan? Skicka Gert Fylking och låt honom tramsa fram Sveriges bidrag nästa gång så ror vi nog iland det, kanske...
Ha det bra, det var kul att titta in!

2007-05-24 @ 19:32:32
URL: http://vakare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0