tröttaste tjejen.

Nyvaken o trött flicka som sitter här.. sov alldeles för länge igår så idag är ja trött.. INTE bra.
Ställde klockan på 8 för att ja skulle ut o gå, men det första ja hörde var att det blåste som sjutton ute.
Somnade om o sov en timme till.. Nu sitter ja här med min havregrynsgröt o kan knappt hålla ögonen öppna.

Ska strax åka o jobba.. Slutar 18 idag, får se vad jag ska hitta på då, kanske lajja med Elin. Vet ärligt talat inte om jag orkar det, inte som de känns nu. Vi får se.

Nu lär ja äta upp o röra på mej.


image60

Kommentarer
Postat av: Sung

guud vilken söt björn det där var? var har du sett den någonstans? på npgot zoo? ja nu just nu känner jag mig som den där björnen just nu

2007-05-25 @ 11:29:08
URL: http://sung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0