Torsk så det skriker om det.

Ja, vi åkte på torsk så de finns inte idag.. Siffrorna har ingen betydelse. Men illa var det iallafall.
Får hoppas att det ser bättre ut nästa match..


Sverige tog inte ens brons i hockeyn. trist. Kul ändå för ryssarna att få en medalj på hemmaplan.
Får gratulera Kanada o tycka synd om finland. Second place is the first loser! Sorry Suomi...


Läste precis om detta. Stackarn. Vad hemskt. Och vad var det för idiot som berättade för honom när han körde bil. det finns smartare sätt tex be honom köra åt sidan och stanna en stund...
Men icke icke icke.. Hemskt säger jag bara...

Nee nu ska ja kraxa vidare, hostan äter upp mig inifrån. host host..

Kommentarer
Postat av: Case

Hörde att d blir toktorsk.. Trist! :( Va sjukt mycke å göra på jobbet idag, hua!! :/ Ska lägga mig å hitta nåt å somna till på tv:n. Hur jobbar du i veckan? Puss å kraaaam.

2007-05-14 @ 00:09:56
Postat av: Maria

Finns en jättegod paj med oliver och soltorkade tomater som är riktigt god. Jag ska skriva ner receptet så skickar jag det till dig över msn sen:)

2007-05-14 @ 14:18:23
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: julia

jag ber om ursäkt om du tog illa upp tes, men nu är det faktiskt så jag känner. det kan säkert bero på att ni hade en dålig dag igår, men jag tycker förra matchen såg ungefär likadan ut. jag är orolig över hur det kommer gå med tanke på att det verkar vara ganska tunn trupp i år, och jag tror att det är lite svårt att ta sig uppåt eller hålla sig kvar på toppen vid sådana tillfällen. men den som lever får se! =)

2007-05-14 @ 20:28:40
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0