nässpray --> varmvatten+salt

Kan ni förstå? det är redan 15 maj och jag som tycker att det nyss var mars. Tiden går foort. Snart är sommaren här o den kommer gå lika fort den med tyvärr.

Idag fyller min mamma år så grattis till dig kära mor!
Tyvärr kan ja inte åka in o gratta henne då jag ska jobba ikväll. Hade ju hunnit men orkar inte stressa eftersom ja inte e fullt frisk heller. Vi firade henne lite nere i Malmö o jag hinner ju fira henne nån dag framöver.

mitt nässpray tog slut igår o de som känner mig vet att jag är beroende av det när jag är förkyld!
Utan pengar så var jag tvungen att prova på varmvatten+salt. AJ AJ AJ krampade i bihålorna kan ja säga men mer var de inte.. Det släppte o varade mkt längre än nässpray, jag kunde sova HELA natten utan att vakna av att näsan var igensmockad. SKÖNT!

Nej nu ska ja nog ta mig en lätt promenad så ja gör av med nån energi idag...

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, stod du med huvudet upp och ner och hällde i vatten+salt i näsan tes?

2007-05-15 @ 12:41:33
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Julia

nej men vad hemskt det låter, men du är fortfarande fri från snor eller? =D

2007-05-15 @ 13:17:04
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Legenden

Dr L kan fler trick...

2007-05-16 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0