Morrn Morrn

fasligt dålig på att uppdatera mig denna vecka känner jag. Västeråstrippen var kanon, vi hittade massor som vi ska införskaffa till lägenheten, bla en stoor garderob till sovrummet, bordet+stolarna vi ska ha i köket, ny badrumsinredning+klinker till golvet. Vi köpte iaf en elgrill så nu har vi grillat på balkongen ett par gången. myysigt o mumsigt!

har varit ledig nu i 2 dagar så skönt så men idag är det dags igen. Ska alldeles strax ge mig ut o gå sen hem o käka frukost göra matlåda o åka o jobba mellan 11 och 20.30 huua.  fick min lönespec o blev sjukt besviken, men men. vad ska man göra.. Får hoppas att det blir bättre efter den här månaden.

På lördag blir det fest. vi ska hem till Åsa, några tjejer, så de blir tjejfest :) hehe ska bli mycket trevligt.
vet dock inte när ja ska hinna till bolaget. idag har jag inga pengar. imorn jobbar jag 9.30-18.30 o på lördag jobbar jag 9.30-16.30 så det blir svårt o hiinna dit.. får väl skicka henka i värsta fall lr nåt.. det löser sig förhoppningsvis.

Nu ska jag ge mig ut på en promenix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0