Malmö ikväll.

Ja, ikväll åker vi till malmö, hoppas att flygresan ska gå bra och att den inte blir allt för skumpig i den lilla dashen. Blir ju iallafall en erfarenhet rikare. hihi.
Ska bli skönt att åka bort en tag. 4 dagar känns alldeles lagom.




Man kanske skulle ta o packa... Vet inte riktigt vad jag behöver ha med mig... Med tanke på hur litet planet är så tror jag att jag måste checka in bagaget. Jobbigt. När man flyger inrikes vill man ju bara ha handbagage fast o andra sidan så är ju det omöjligt numera, att få med sig allt man vill ha i ett handbagage.. man får ju inte ha allt det ombord..
jaja.. vi får se hur jag löser detta..

kanske en spring tur i spåret nu? jaa, det kör vi på. Sen hem o duscha, packa o slöa o så kommer mamma o hämtar mig, hon är snäll hon..

Önskar att henrik kunde följa med ner :( trist, hade velat ha honom där...... men Men vi får åka ner i sommar...

Gaah så jobbigt de var o jobba igår.. Tiden gick fruktansvärt sakta o snart kommer jag göra som Petra o peter på sodexho, räkna timmarna i filmer eller serier.. hahaha.. saknar vissa människor där bortifrån arlanda.. Så härliga till o från.Peter.... Hallåååå där mina småå.... hahahha o Eddies tarmballar. gaah så störda människor de är...

nej upp i spåret nu då...

Kommentarer
Postat av: Maria

Grannhuset? Då menar jag, Knalin, David Namerius, tallroth o Ahlin... det var vi som svirade här. Fasiken är heeeelt slut. Huuuua

2007-05-06 @ 14:32:17
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0