Alla dessa utgifter.

Så var man där igen då.. månadens början och man är heelt pank. trist. Har dessutom bara betalat ett fåtal av mitt berg av räkningar. Förstår mig inte på mig själv. Fick massor i lön men nu är allt det borta. PÅ ANNAT. haha pucko.

Ska nog upp till spåret snart o springa.. ingen match i helgen så lika bra o träna lite extra nu i veckan.
Får se om de blir nåt av det vi pratade om igår, träffas med laget fast de inte är match o hitta på nåt. Men jag är tveksam till det.

Ska bli skönt o åka till malmö på söndag.. Borta tills på torsdag.. Såå nice..
Får leva på mammas plånbok då.. hehe..

Våran match som skulle spelats nu i helgen är inställd då motståndet har dragit sig ur serien. jättetråkigt tycker jag då vi behöver det motstånd vi kan få eftersom vi är så dåligt matchtränade... Men det är bara att blicka fram mot helgen därpå.. Då möter vi Tierp. Spännande. :) Minns att det var en ruskigt jämn match sist på bortaplan vilket var väldigt frustrerande. vi borde ha vunnit den.. Så vi håller tassarna nu då..


Nej springning, frukost o sen ut till bror o hjälpa till o bära o tvätta bilen...

Kommentarer
Postat av: Monica

Klart jag tar åt mig eftersom jag inte var där, och annars faktiskt har tränat sen i vintras. Och det har i alla fall inte jag gjort för att få spela match, och jag tror inte andra har gjort det heller. Men vad är det du inte förstår med att inte komma ner och träna när man är bakis, "ni" propsade på träningen, "ni" fick den, och "ni" kom ner. Jag sa att om jag kommer ner blir det på kvällen, inte tidigare på dagen, men att jag antagligen inte skulle orka. Eftersom alla kunde på kvällen, likväl som på dagen förstår jag inte vad skillnaden är. Ni kunde fått ner två spelare extra, men fick det inte - vilket vi varnade om. Jag ser inget konstigt i det. Nästa gång får du väl stå på dig lite mer inför Becka så får du som du vill ;)

2007-05-02 @ 11:46:17
URL: http://monica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0