still knocked!

Såå, blev hemma även idag. Ställde klockan på 04.30 gick upp gjorde mej iordning 35 minuter senare traskar jag till bussen, känner mig yr o kallsvettas. kommer till busshållplatsen (som ligger 3min ifrån mitt hem) och håller på o svimma. Attans, lika bra o ringa bettan o säga att man inte kommer. gick hem o kröp ner hos H igen som inte hade annat o säga än "vad var det jag sa". Ångesten över pengarna kröp inpå, men jag somnade. Vaknade av att min mobil låg o vibrerade på sängbordet, såg att det var han som är högste chef hos oss på arn, ÅH NEJ tänkte jag o svarade inte. haha..han lämnade meddelande där han undrade om jag ville jobba natt fredag och lördag. Eftersom jag varit sjuk så mkt och är i stort behov av pengarna. YEAY! precis vad jag behöver, nu kommer jag ikapp alla förlorade slantar. skönt!

Imorgon MÅSTE jag må bra. avskyr att gå hemma. det är skönt 1 eller 2 dagar men inte längre. får sån ångest över pengarna som rinner iväg.. dessutom blir man rastlös.

Igår spenderades nästan hela dagen framför tvn hade tänkt kolla på alla mina Grey's Anatomy avsnitt, men H hade lagt över dom på xboxen o då har nåt blivit fel, alla avsnitt slutar på hälften. ÅÅHH NEJ! måste åtgärdas. Kollade på OC istället. har inte orkat kolla denna säsong. Så jag tog 9 avsnitt igår samtidigt som jag tvättade för fullt. Så idag ska jag kolla klart på denna säsong. Känns OK att de e sista säsongen, har ju spårat ur en aning, men e fortfarande grymt bra. Sen lär jag ta tag i Desperate oxå.. Men det försvann från datorn när den installerades om, så får fixa hem det på nytt.



image19


image20

image21


Adam Brody är Mums!!

image23

Kommentarer
Postat av: emelie

oj sjuk är inget bra. jösses vad serier du kollar på:) krya på dig.

2007-03-20 @ 12:57:41
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0