Parfymer..

nee, lägger jag mig i soffan så somnar jag. lika bra o hålla sig uppe lite till, kanske piggnar till när jag får pizzan i magen.. FETTOKISSE som petra hade sagt.

Är fortfaranade i stort behov av en eller två nya parfymer, vette tusan när jag ska ta mig råd o köpa..
Fördelen för mig är ju att jag jobbar på arlanda så jag kan gå o köpa billigare parfym/smink när jag vill i princip LYX.


Dessa är ett par av dem jag inte kan bestämma mej för..

image8

D&G - Light Blue Fräsch och frisk. Funkar i alla åldrar.
Escada - Pacific Paradise Väldigt söt, men ack så mumsig. Används med måtta.
DKNY - Be Delicious Fräschaste parfymen jag ägt. En klar favorit.
Oscar De La Renta - So de la Renta Mysig och mumsig. Finns endast på internet, så den ska beställas.
Kenzo - Amor Jättegod, sitter hur länge som helst och luktar mumma hela tiden.
D&G - The One Lite sliskig i början, men får den sitta på ett tag så blir den fin.

Jag tippar på att det blir DKNY och De la renta för mig. De påminner inte om varandra så de blir perfekt, hinner inte tröttna på dem då ju. Fast det vet jag att jag inte skulle..
Skulle jättegärna vilja ha Kenzo men den e dyr även på taxfreen. men nån gång så


vad använder ni för parfymer?

Kommentarer
Postat av: emelie

oh "äpplet" (DKNY) är god. den ska jag nog skaffa mig. dags för en uppdatering i parfymskåpet. snygg din header blev :) vart ligger heby?

2007-03-18 @ 19:30:03
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: iRiC

ny parfym recension på min blogg, 1 av dem för tjejer ;)

2007-03-18 @ 21:01:20
URL: http://iric.blogg.se/
Postat av: julia

jag har DKNYs =)älskar den!

2007-03-19 @ 11:01:09
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0