Längtan.

Ioch med att jag jobbar på en flygplats drömmer jag mig väldigt ofta bort. Tänk om man bara kunde smita med ett plan när man känner för det. SÅ underbart det skulle vara.
Sas har massa nya destinationer i år. Bland annat Peking och Bangkok (direktflyg) Inte dyrt att åka till Peking, från 6500:-. Undrar vad det blir för priser till Bangkok med Sas när de börjar köra i oktober. Fräscha plan så det är ju ett alternativ om det inte blir för dyrt. Till New York kan man ju komma iväg för strax under 4000 med SAS. Galet lockande. Det går ju att komma iväg billigare men då jag är väldigt flygrädd vill jag åka med bra bolag och plan som jag vet blir servade. Väldigt sugen är jag iallafall. NY skulle vara heelt underbart. Och Peking tror jag skulle vara en rejäl upplevelse.
De kommer dessutom börja flyga till Island. Och dit vill jag verkligen. Ska nog övertala mamma att vi ska bok in en tripp dit. Hon har alltid velat åka dit. 650 enkel resa... wiiii :) Niice.

jaja, nog om detta drömmande. Tvn väntar. imorgon har jag viktiga saker att uträtta innan jag åker o jobbar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh härligt med NY:) Dit vill jag också åka..men vart vill man int åka egentligen?? Island låter också trevligt:)

2007-03-26 @ 22:30:42
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0