God morgon.

Kunde inte sova längre. Hemma från jobbet idag oxå. Har för mycket annat att göra idag.
Ska snart stoppa i mig lite frukost. Sen ska jag ut o gå eller springa, vet inte riktigt än vilket jag väljer.
Skulle va skönt o springa spåret men då vill ja ta bilen dit och den vågar jag inte ta än då rutan är bytt o fortfarande står på torkning. så vi får se..

ikväll då.. vad jag ska jag göra? inte särskilt sugen på utgång faktist, kan bero på stället vi ska till, pengabrist eller så är jag bara inge sugen. men vi får se vad dagen har att bjuda på.

Igår blev det grillning hos henkas pappa, även Hanna o lilla Klara var med. Sen kollade vi på let's dance och martin var än värdig vinnare. Jag har svårt för tobbe.

nej, nu blir det lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha stället ni ska till? hotellet eller?? det tycker jag allt att du ska...tom jag ska ju dit, år och dar sen;) Nej nu ska jag in till sala en sväng med tyrismyris. Kraaa,

2007-03-31 @ 09:42:38
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Anonym

så härligt med grillning :D

2007-03-31 @ 10:40:07
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0