Don't leave me hangin' here forever

Jahaja, blev hemma idag oxå. Kunde inte somna igår då min näsa o hela bihålorna kändes sprängfyllda.
Till slut hittade jag 2 gamla nässpraysflaskor som jag pumpade ur till max.. satt väl o försökte få ur små stäng i 10 minuter ungeför, det kom lite grann så då kunde jag somna. men när jag väl vaknade imorse mådde jag skit igen. Så jag stannade hemma. Mycket o ta igen nu, får jobba över lite några dagar o sen måste jag nog ta nåt nattpass.

Snackar just nu med håkan på msn, en jobbarkompis, som nyss kommit hem från en månad i Thailand med flickvännen. Allt låter helt underbart och bilderna han skickar är så vackra! Längtar verkligen tillbaka till Thailand.
Skulle vilja upptäcka större delar av landet och även andra delar av Asien. Skulle vara hur häftigt som helst.
Ska börja spara så fort jag får ett vettigt jobb!

Idag nyser jag som en galning, hoppas att det är för att jag börjar bli frisk eller nåt. hihi.

Kommentarer
Postat av: emelie

oh va bra. kände mig lite småond :) har du också "bihålsproblemet" haha jag med. om du inte vill käka pencillin kan du testa Sinova. finns på apoteket och i sånadär naturläkemedelsbutiker...ska funka ganska bra :) ha de fint o krya på dig, och säg till om du behöver en reskompis till thailand ;)

2007-03-19 @ 11:14:57
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: Karin

åå du bara måste köpa den. .GB glasskarta från varje år den funnits.. + nostalgi i massor från alla årtionden.. allt från filmer, musik till kändisar + GLASS:)

2007-03-19 @ 12:25:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0