den kortaste dagen.

Redan kväll. Vaknade nyss ju! har iallafall hunnit med solen lite grann. jag o Henka gick ut o gick en sväng i solen.
Imorgon är det fullt upp. Lär först boka en tid för o byta vindrutan, sen åka till västerås o besiktiga bilen, efter det blir det kanske en sväng till IKEA, sen till sala på jobbintervju :) o sen heem.

Idag städade jag lite på balkongen så imorgon ska jag kolla efter lite krukor o sånt fint dit inför våren o sommaren. Har massa fina idéer. De kommer bli kanon. Lär även leta efter nya möbler till balkongen, de vi har nu är pyttelitet o inte alltför bekväma. Hoppas på att hitta nåt fint då.

Ojj, fotbollen. lär genast slänga mig i soffan o kolla. Hur tror ni det går? Källström o Chippen bänka

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen fotboll! Eller snart är det avspark iaf:)

2007-03-28 @ 20:18:43
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: emelie

lycka till på jobbintervjun :) vill också ha något eget att köpa fina möbler och grejer till.

2007-03-28 @ 20:40:43
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0