Billiga skor.

Skopunkten är oerhört billiga o i princip får man 3 par skor runt 500. Vilket jag tycker är hur bra som helst, om man nu hittar 3 par som lockar. Jag var in där igår och kikade. Dom hade fått in väldigt mycket vårnytt  och som såg riktigt bra ut. Ofta är skorna inte särskilt sköna när man provar dom. jag har köpt ett par stövlar och ett par ankelboots där och båda har varit osköna som tusan i början men senare gett med sig och blivit riktigt sköna.

den här är fin tycker jag, i båda färgerna.



image33



Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul att dom fått inte lite nytt, kollade lite på hemsidan går, och såg lite som verkade bra... ska väl åka och kolla lite längre fram :)

2007-03-26 @ 13:15:02
URL: http://emelieeriksson.blogs.se
Postat av: Case

Hola! Hur ar laget? Jag har messat men du vagrar ju svara. Grrr! Fyra veckor kvar nu, borjar langta en hel del. Men imorn drar vi till Thailand igen o Koh Phangan vantar. Tjihooooo!! :D Har anmalt mig pa tva nya lagenheter, hor av mig nar jag behover hjalp me o kolla in dem. ;) HOR AV DIG!! Puss o kram!!

2007-03-26 @ 14:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0