Bikinitankar en söndag i mars.

Det känns som att min förkylning bara blir värre o värre.. :( ska nog lägga mej i soffan en timme innan H kommer hem, för då lär jag orka vara social. Vi ska äta pizza o kolla på film. MYS!
Imorgon är det jobb, kanske till o med jobbar över om jag orkar vill säga. förlorade ju 11 timmar idag. Inte bra. värdelöst o va sjuk, när man verkligen inte har råd..

Jag la tidigare in 2 smaskiga bikinis, men som ni nu vet tog jag BORT min blogg o började om från början. Ibland är man bra korkad :)


lägger in dom igen då..



               


vill ha sommar nu... beach 2007 närmar sig och jag kommer som vanligt tjata om att jag måste komma i form, men har inte lyckats nåt år tidigare, varför skulle jag göra det nu? Haha neej, njuter hellre av sofftid o pizza.. hehe.
Fri vilja skapade denna kropp.

Ha en fin söndag nu alla ni, vad ni än gör för kul ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0