Ännu en underbar dag.

Ja, jag vet! jag ska inte sitta här o skriva, ska ju vara på jobbet. Men jag kunde inte somna igårkväll och så låg jag vaken till o från hela natten och när klockan slog 4 insåg jag att jag fått ungefär 1,5 timmes sömn och det var ju inte nån djup sömn direkt. Huvudet bankade och kändes uttorkat (om nu förstår va ja menar) Så jag ringde o sjukade mig. Vaknade nyss o huvudet är fortfarande kaos. Hade jag jobbat hade jag mått sämst med tanke på att ljudnivån på arlanda inte direkt är hälsosam. Åååh vad det ska bli skönt o slippa!!!

Igår var vi på IKEA en sväng, jag ville kolla efter en massa fina saker till balkongen, tror du jag hittade nåt? ne. Eller jo, en jättefin vattenkana i fyndhörnan, grön var den. 10:- Samt ett litet parasoll som man sätter på räcket. Och så hittade jag en lampskärm i fyndhörnan oxå, precis en sån som råkade gå sönder under en fest för 1,5 år sen så nu köpte jag en ny. 19:- hihi... gillar fyndhörnan på IKEA. min soffa är köpt där för en tusenlapp. kostar runt 7-8 ny. hihii

Vet ni hur glad jag är över att vi gjorde smörgåstårta igår? det finns ju massor kvar.. yeeas. underbart o sätta sig i solen o mumsa i sig det till lunch sen.. Sommarkänsla, JA





men nu ska ja nog ut i solen en sväng.

Kommentarer
Postat av: emelie

hade nästan velat va "sjuk" idag också. sovit länge och suttit i solen. men icke moralen ska hållas på topp :) haha och här sitter jag och kommenterar på arbetstid. fy på mig. ha en bra dag och krya på dig!

2007-03-30 @ 11:01:02
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0