Underbara Sommar!

Igår var jag ledig, så skönt. Blev lite spendering i solen, brände mej dock på axlarna när jag gick till Hanna o klara. Finaste bonnbrännan fick man oxå. haha snyggt! inte.
Lagade god indisk mat o sen in till sala o hälsa på elin o jonte i deras nya lägenhet. Det kommer bli så himla fint där. Vi gick o skulle köpa lite fikabröd, kom hem med munkar o bullar för 10 pers + plus att vi gjorde snittar med ishavsröra. SÅ GOTT.. skapligt mätt man blev. Spelade kort ett par timmar o jag har återigen fått bevisat för mig att jag verkligen är BLÅST! oj oj, ni anar inte.

Idag börjar jag inte jobba förrän kl 16 så jag o Elin o Kanske henka ska åka till tärnabadet o sola o bada.. MSYIGT!
har nyss varit ute o gått o jag tror det är ännu varmare idag än igår.. huua.. nice med summer! Äntligen!

Men nu lär ja äta frukost, ner i förrådet o hämta kylväska o sen ta mig till apoteket o köpa lite sollotion :) jag har ju inte mkt till pigment så jag bränner sönder mig i solen :(.. gris-therese...


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha gris-therese!

2007-06-05 @ 16:22:56
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0