Sängen kallar.

Så var det dags för sängen strax då..

nyss varit ute o gått en kvällspromenad med maria ...mycket trevligt.
känns som att magen kunde koppla av lite så nu har smärtan gått ner. usch kramp i magen e inte kul. har haft det sen 1 tiden idag.. 11 timmar alltså.. måste dricka mera vatten...


imorn ska ja gå upp runt 7 o ta en timmes promenad, sen frukost o sen åka in till Uppsala o hjälpa syster..

Ni anar inte hur mkt ja längtar till kryssningen i slutet av Augusti. låångt dit. men det är lätt bland det bästa som finns.. Fabbo gör det roliga roligare. alltid.. o så alla andra härliga gävlebor.. UNDERBARA människor!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tacl för promenaden ikväll gumman. Nu ska jag knyta mig. Kraaam

2007-06-16 @ 00:42:24
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Case

Jättetack för att du kommer in å hjälper mig idag. Som sagt, jag tror att det kommer gå tokfort. ;) Puss på dig.

2007-06-16 @ 07:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0