Färdig!!

Sådär! Nu är äntligen garderoben färdig! Supernöjd med resultatet, många hyllor. Bra att utnyttja höjden.
Kan säga att det var värt varenda krona. känner dock att jag kanske kunde köpt en annan röd färg som var billigare, men då hade det sett konstigt ut så.. ÄR SUPERNÖJD! Det är tur att man kan shoppa BILLIGT på Ikea, hyllplan kostar ju inte många kronor. Nu kan jag äntligen få lite ordning där inne. SKÖNT!

Det blev kanonsnyggt med golvet oxå. Vi rev upp golvet vi hade i hallen o la in där inne. Henka hade 2 paket av ett golv över sen dom la i studion så vi köpte 2 pkt till på Ikea så vi har börjar lägga nytt i hallen nu. Blir supersnyggt!
Efter sommaren ska vi även fixa till lite mer i hallen o göra om lite. Oh så fint de blir.

Nej nu lär jag flytta in alla mina kläder i garderoben, plus henkas skjortor och koftor som oxå ska få hänga där :)

NÖJD. kommer nog bilder imorn :)

Kommentarer
Postat av: Mi

Åh, vad härligt att göra om hemma! Vi ska också göra det, men måste vänta tills alla våra fönster bytts ut och det tycks ta år :)
Snygg design på bloggen!
// Mi.

2007-07-04 @ 09:32:25
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: maria

hej gumman. Jo, min bror blev iaf väldigt glad:) Här är det bra...lite smått förkyld bara nu..håller på att försvinna dock vilket är skönt:) Vad roligt nu när det är klart i eran garderbob. Alltid skoj att fräscha till lite:)

2007-07-04 @ 16:42:42
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0