bakisdag

Precis kommit ut ur duschen. ingen fräsch o pigg tjej som sitter här.. Börjar jobba om en timme o jag känner mig inte direkt nykter.. Nästan så att ja vill ringa o sjuka mig. orkar inte jobba idag!!!! men ja måste SÖNDAG dubbel OB jobbar 12-21.20 inget dåligt pass..

sen jobbar jag heeeela veckan förutom onsdag o söndag. KUL. ne verkligen inte..

jaja kvällen igår..
Åkte in med Maria, jättesnällt av henne o ta med oss i bilen.
Hem till syster o så blev de pizza hemma hos Åsa. Massa dricka o så taxi till flustret.
Jag o Cat gick in gratis då Jonas skrev upp mig + en till på listan. SÅ SNÄLLT! Men vi hade inte så kul där så vi gick till Svenssons istället. Kvällen va ok, lite för mkt alkohol i min kropp. Jätteskoj att härja med cat.

Bussresan hem satt ja o snackade gamla minnen med Kim. Haha.. härlig.

Kliver av bussen o pratar me henka i luren han e på väg till uppsala med min bror som har blivit biten i ansiktet av en hund. Fyllskalle... vad säger man... jajaja


nu lär ja fräscha upp mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0