Ändå inte inte ledig.

Skulle vara ledig idag, umgås lite med henka på dagen o sen skulle det bli vin och grillning med Elin o Jannika. Blev precis inringd o då jag har fått så pass lite pass i junimånad så måste jag tacka ja. ska jobba 15-21.20 vilket betyder att jag inte kan hänga på hem till Jannika. Ganska skönt på ett sätt då jag kände när jag vaknade att jag inte alls var sugen på alkohol denna tisdagskväll. haha. Synd bara att man missar en kväll med flisorna..

Tänkte faktist att ja skulle ner på träningen ikväll, men som sagt. JOBB. undrar när jag tränade sist. det var väldigt länge sen. Kan inte kalla mej som en i laget längre känns de som.. hehe..

Nej nu blir de promenix o sen nåt i magen...


Kommentarer
Postat av: Maria

tror också att det är sämre ett tag nu, men har ju faktiskt ändå haft mer än en vecka med strålande sol så ska absolut inte klaga. Är ju ledgi lite sen fast jag jobbar också, 2 eller 3 dagar i veckan så ngn mer sol ska man nog allt få.
Aha jobb idag igen för din del alltså..mm pengar är ju alltid bra.
Kraaam

2007-06-12 @ 10:34:42
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0