Tack!!

Det är kanonväder idag. strålande sol och varmt!!! så skönt.

igår blev det lite taco o vin hemma hos Jannika, det var jag Jannika, Åsa o Catalina, mkt trevligt men åkte hem tidigt.
Henka skulle hämta mig, ringde vid hablv 9 o sa att han skulle hem till adde o grilla o dricka lite alkohol så då fick ja välja mellan att han hämtade mej kl 9 lr att ta sista bussen 21.35 ett självklart val, han fick hämta mig!
Då jag inte hade druckit upp mitt vin tänkte jag att ja kan väl hänga på dit en sväng, åt en god hamburgare drack ytterligare 2 glas vin samt en rose's lime. Lite smått påverkad var man, traskade hem strax efter 12 nöjda med kvällen.

Har precis varit upp o hämtat bilen, svettigt o gå men skönt. Så nu ska ja lägga mig på balkongen en halvtimme o sen ska ja åka o jobba. Mindre kul. men måste jag.. typiskt att de ska va kanonväder.. morr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0