skönt att slippa stureplan on tour!

Så himla skönt att vi åkte hem i onsdagsnatt. Därmed slapp vi stureplan on tour som drog igång i visby igår.
Hela vecka 29 är stockholmsveckan o man märkte av en hel del stekare, men de va ju bara en bråkdel av vad det är där nere nu.. skönt som tusan tycker jag..

När vi var till Kallis på afterbeach kunde jag inte låta bli o skratta åt dom.. de e seriöst helt sjukt vilket beteende dom har och trots att marmeladorkestern (som i övrigt är grymma entertainers) dissade dom hårt förstod dom inte de alls, insnöade människor :) men väldigt roande oxå...

kan tänka mej att de e ett jäkla drag där nere nu.. hoppas att de som vi bodde med som är kvar där nere har skoj, samt Haif's herrar som är nere på "träningsläger"

nu ska ja tjippa iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: maria

Gotland är mys. Förstår att ni haft det härligt, men ja..kanske lite för mycket folk nu denna tid när sthlmsveckan är igång.
Andra planer nu i helgen är iaf dop imorgon av mina kusinbarn..tvillingflickor:) Annars inge mer planerat. Nu ska jag snart försöka sova tror ja.
Vad har du för planer för helgen förutom jobb då? Kram

2007-07-21 @ 00:12:14
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0