Ledig, ångest och lathet

ja,, eftersom jag inte fick jobba idag är jag då tvungen att vara ledig. huuh, vaknade strax efter 9 men orkade inte gå upp, sov en och en halv timme till, dumt. har iallafall varit ute o gått nu, men tråkigt o gå ensam då blir jag så lat.
efter de skulle jag göra lite sit ups, men såg min mage när jag väl höll på o gav upp, det är hopplöst!! jag är ett hopplöst fall, kommer nog aldrig få en fin mage jag inte då jag är alldeles för lat.. har verkligen ingen självdisciplin.

men men, nu väntar jag på att mina 2 ägg ska koka klart sen blir de sen frukost, städa lite, möblera om o sen tvätta kl 17.. mamma kommer även på besök nån gång under dagen, undrar vad vi ska hitta på för skoj då.

nej nu blir det 2 ägg o en avokado.. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0