Jag blev alltså förbjuden att jobba.

Idag blev jag av med 2 pass av mina 14 dessa dagar, jag hade PÅ TOK FÖR MÅNGA pass sa hon. Morr. varför då ge mig dessa o dessutom godkänna det från första början? jag behöver pengarna ju för tusan.

Alltså är jag ledig imorn, skönt på ett sätt då kan jag njuta av att vara ensam hemma heela dagen. skönt det.

stängde med karin ikväll, de gick snabbt o smidigt, tur det. stämplade ut på pricken när vi skulle. nice.
hem, bädda rent i sängen, duschar, hänger framför datorn o kommer på att jag glömt åka till doris (kära svärfars katt) tar cykeln då jag numera försöker bojkotta bilen så mkt som möjligt, hojjar ut fort fort, mörkrädd i det mörka huset, men doris får mat o allt e avklarat, väl ute på lilla vägen träffar jag på johan o bettan, stod där runt en timme o snackade skit, mkt trevliga människor  :)

jag vill oxå ha ett hus!! jag vill ha ett heltidsjobb med fast anställning där jag tjänar hyffsat bra med pengar.
jag vill ha ett HUS! ETT HUS TILL MIG, TACK!

imorn ska jag städa, tvätta o umgås med mor min om hon kommer hit.

men nu ska jag krypa ner i sängen, rena lakan, finns de nåt bättre? kommer sova som en liten prinsessa, e dock alldeles ensam o galet mörkrädd så vi får se hur det går...

ska iaf försöka soova..

natti natti,,

just ja, jag fick en svampbob fyrkant handduk av min kära vän elin idag, hon hade tänkt på mig direkt när hon såg den i grekland o kunde inte låta bli o köpa den. för sööt!


Kommentarer
Postat av: bettan

hellu!
skönt att cykelturen hem gick bra igår....jag sitter å väntar på att det ska bli sol, så vi kan måla..men det ser inge vidare ut:-( njut av ledigheten nu!ha d gott!ses

2007-07-25 @ 09:19:09
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0