Hemma igen..

Visby är en underbar sommarstad! vi kom ner tidigt på söndagsmorgonen, trött som galningar, handlade lite frukost o sen vilade vi oss ett par timmar.
snackade lite med dom som redan var där, cajan, jsson, bullrik, hoffa o david.
 
Det blåste en hel del men de var sol, jag o stella spenderade eftermiddagen på baksidan i solen i tron om att den knappt tog nåt, gissa vem som var kräfta den kvällen, japp, jag!
Det blev lite party på kvällen o vi hamnade på gutekällaren, helt ok var de sen blev de kebab o lite suvenirer hem mot huset, en cirkus rodhin skylt, en kundvagn o en fasadflagga.

Tidsdagen spenderades på tofta. VARMT som tusan var det o iskallt i vattnet, fest sen igen, men jag somnade på förfesten o de blev sängen istället för utgång.

tisdag, satsade vi fullt på fest, latade oss heeela dagen då det var molnigt/soligt/blåsigt/regningt. massa alkohol samt besök av viiri, warnberg och danne C, o sen hamnade vi på Hamnplan 5, de va helt ok de med..

Har bränt för mkt pengar.. som vanligt!

huset som vi bodde i var så fult inrett att vi inte visste var vi skulle ta vägen. dom har KORKpanel i köket. HUUUA!
det säger ju en del. haha..

skönt o va hemma, nu har jag 14 dagars jobbande i sträck framför mej, KUL! nopp, men fina slantar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0