Nyårsafton.

Så var dagen med stort D här.. den mest överskattade dagen på året kanske.. Men ändå ett skäl att fira att man överlevt ett år till kanske? Jag vet inte.. eller kanske bara nåt o skylla på för o supa sig full o ligga bakis första dagen på kommande året. Neej då..

För oss blir det en ganska lugn kväll tror jag.
Vi blir 8 st (4 par) som ska äta god mat och dricka smaskigt. Spela lite spel o umgås o fira in det nya året tillsammans.
Känns lovande och alldeles lagom känner jag.

Har nyss varit hos mamma och satt i resår i en klänning jag köpt. den var väldigt långt så jag gjorde den till en en ballongklänning :D får se hur det blir när man är fixad från topp till tå.. blir nog bra..
nu ska jag slänga i en toning i håret o sen göra mig redo för kvällen.
Susa hem till bettan o johan, fixa is och hämta whiskey till grabbarna.. fixa mat osv..
det kommer bli en suverän kväll tror jag med underbara människor..

Ha en kanonkväll nu alla! Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0