Kärt återseende.

Kvällen har spenderats med Anna Alldeles för länge sen vi hittade på nåt. Var nästan ett år sen hon var här sist.. njaa, men nästan iallafall. Trist när man glider ifrån varandra. Underbar Flicka, som ja tycker mycket om. ALLTID
Kollade på She's the man. riktigt rolig film, över förväntan faktist..

Annars har jag jobbat idag, inte mycket mer.
Imorgon blir det uppsala med Elin, shoppa sig lite. Får ju lön.
jag har lovat min kära Henrik att inte köpa något svart då han tycker att jag har alldeles för lite färg i min garderob. gissa om jag bara kommer hitta snygga svarta kläder imorn. morr.. 
lär även shoppa lite på apoteket och införskaffa mig lite produkter från Vichy.. Hoppas att det är så bra som jag har hört.. för just nu är min hy kaos. :( Nån som vet om det är så bra som det sägs?
annar imorn då. Kanske hjälpa till nere vid Bilda om dom behöver hjälp att förbereda, eller om de e nåt annat de behöver hjälp med. Henka, chrille o adde ska fixa ljudet o det imorn iaf, så det blir klart då..

Nu ska jag nog avsluta kvällen i soffan... ooh imorn blir de liite shopping, får antagligen tillbaka min bil oxå. NICE. bara sådär 1600 fattigare. SNYFT!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det så trevligt inne i stan nu! Skoj med shopping!

Japp jag mpr lite bättre nu, gjorde det redan igår så..annars skulle jag ens inte varit barnvakt till Tyra. De små drar på sig så lätt och man vill inte göra dem förkylda:(

Nej nu ska jag äta lunch..ha en trevlig dag. Kram

2007-04-13 @ 11:32:25
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

Och du. Vichys produkter är riktigt riktigt bra!

2007-04-13 @ 12:05:36
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0