Jag vet när jag ser en.

"Jag vet när jag ser en kassatjej" haha precis de orden man vill höra. hahaha

Jaja, dagen idag har gått hur bra som helst, stackars madde som fick stå bakom o hålla koll, men som hon sa, hon får betalt utan att behöva gör nånting. har iallafall börjar lära mig det mesta nu. Resten kommer med tiden, skulle jag tippa på. Imorgon blir det 6 timmar till. Och har kryssat i att jag kan jobba i princip jämt. låter väl bra :)

Helgen närmar sig, Hannas stora fest närmar sig, det ska bli så sjukt kul på lördag!

Nu lär jag vila mig. man blir trött av att sitta i kassan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kassatjejen Therese:)

2007-04-11 @ 18:07:20
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

Mm fick läsa själv i boken bara för det:) Haha, men det är nog bäst, jag ska ju själv skriva om den samt diskutera om den på tis...lär ju vara påläst:) Annars får jag sitta tyst som en mus...fast det går ju iof det också:) Men då förstår de väl att man inte gjort det man ska om man inte deltar i diskussionen.
Ha en trevlig kväll nu gumman!. Nu är det TVn för mig.

2007-04-11 @ 20:51:32
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Jenny.V

JAG UTAMANAR DIG OCH ALLA HÄR PÅ EN KÄNDISUTMANING! KOLLA MIN BLOGG!

2007-04-11 @ 22:02:50
URL: http://vaisanen.blogg.se
Postat av: Case

Hahaha! Jo, men visst lar man sig fort anda? Jag har fatt svar fran Uppsalahem-damen, de vekar kunna vanta tills jag kommer hem. Tjihoo! :) Och jag hoppas fa jobba pa PS, eller jag vet att jag kommer det men vet inte hur mycket an. Har massa olika ideer i huvudet sa vi far se vilken av dem det blir. :) Allt bra annars? ledig och foljer me o hamtar den 24 kanske? :p Puss!!

2007-04-12 @ 09:17:57
Postat av: H

Skolflicka kan nog bli lyckat!!!Hoppas det går bra på nya jobbet....och du jag tittade oxså på Rederiet när jag var liten!!Tyckte din Layout på bloggen var stilren och snygg....Have a nice day!kramiz

2007-04-12 @ 09:50:17
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: Case

Ville bara saga puss igen. Hade hoppats att du skulle va online pa msn.. Lite deppig, fick veta att D traffat nan. :( Buhu! Men jaja, livet gar vidare, kanns konstigt bara da d va han som ville va singel.:( Hoppas du mar bra iaf? Puss o kraaaam!

2007-04-12 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0