en poäng i första.

Första matchen för i år avklarad för min del då. Phu det var tur att det inte va nå högt tempo då hade ja aldrig orkar. Men de va skoj o spela.. Har dock en bit kvar innan jag är i form. Jag o Elin fick äran att lira på topp tillsammans jag tackade nej för jag vill hellre spela på kanten, yttermittfält. Så jag blev omplacerad. hade dock varit jäkligt kul o spela med elin där upp idag med tanke på motståndet.. Tyvärr blev det inga mål.
Vi hade typ hundra avslut men inget gick in.. :(
Det såg bra ut med tanke på försäsongen. Så det här kommer nog bli en bra säsong hoppas jag. KUL var det iaf.
och en trygg startelva oxå.

Tog en låång dusch här hemma, vattnet på varmaste..mmm myys..

Funderar på om ja ska ta mig till ica o köpa nåt inför kvällen. men är bara sugen på godis. inge bra... kanske köper lite frukt istället..

nästa söndag åker jag till Malmö. det ska bli så skönt.. Ska boka in en tid för ansiktsbehandling på Len Hud då.. fick presentkort på 60 minuter i julklapp. underbart skönt! längtar!

ne nu ska ja göra nåt vettigt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till en poäng:) Jadu, var jag köpte skärpet...det minns jag faktiskt inte riktigt (inte namnet iaf)..ligger iaf på gågatan bredvid skopunkten, en affär typ liknande gamla Axara där det bara finns en massa tjafs. Smet in bara för att jag såg skärpet i skyltfönstret. inte dyrt heller ju ,endast 149 kr.

2007-04-29 @ 21:52:34
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0