Det här är inte kul.

Vaknade precis. Första dagen på nya jobbet idag ju!
Men det är inte det som inte är kul. Det är SNÖN! det är hur mycket snö som helst, känns de som iaf.
Det ligger till o med kvar på marken. SNYYFT! Jag vill ha vår, sommar, värme, sool!
Får hoppas att det kommer snart.

Nu ska jag göra mig iordning, äta lite frukost o sen åka.
Lämnade in min bil igår till en kille som ska fixa det som inte gick igenom på besiktningen.
Så nu har jag min gamla pärla som brorsan köpte av mig, en gammal suzuki swift. hihi.
underbart. Tyvärr ingen stereo i den, tur att det bara är 1,5 mil till jobbet då.
UNDERBART! inga låånga resor till Arlanda.. yeeay! skööönt.

Idag är det ett 4 timmarspass bara.. vi skulle ta de lugnt i början så. blir nog bra.
Återkommer runt 12-tiden skulle jag tippa på.

Ha en fin dag nu.. Ooh första vardagen denna vecka och bara 4 dagar kvar till helg. kan de bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh, va ska du hitta på nu då? vad är det för jobb?
J

2007-04-10 @ 11:36:28
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0