Parteeey-animal

Kvällen började hos Sara som firades för sin stundande födelsedag.. alkohol, melon o köttklubba, som var otroligt god. Sen ner till Brända Bocken för att dricka mojitos och ta fula kort! och avslutning på Goya, som inte denna gång heller var något för mig. Gillar inte det stället men jag hade kul med tjejerna en stund iallafall.. 

Mötte upp Henka och några av hans kollegor och så cyklade vi hem, krockade med varandra så jag ramlade i slow-motion och slog upp armbågen, aj aj.... stackars mig.

Vaknade med huvudvärk som botades med två ipren och en stund på spikmattan.



Såådärja!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra jobbat! Jag är stolt över dig! Du kan så mycket! Ramla av cykeln och allt!

2009-05-31 @ 17:33:31
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0