Stockholm - Arlanda

OBS! Nördvarning!

hohoho.. Hade ju glömt bort att det var Stockholm - Arlanda på tv kl 20. kom på det 20.01 Phjuuu! Jösses vad jag skrattar åt vissa saker.. Passagerare är i en klass för sig... "De får ju fan sätta in ett annat plan... " Hahaha. Hoppas han skäms idag! Saknar Arlanda som arbetsplats. JA, jag är en nörd! Men sa det precis till Håkke på msn och han känner som jag, och det finns det säkert  många fler som gör också.
Vill jobba där i sommar, ute på plattan med alla fina planen och alla människor. All trevlig och otrevlig kabinpersonal. Alla griniga eller glada meckar. All irritation, alla skratt, allt flum. Galet kul har jag haft där.

Var precis ett bra exempel på tv.
Ett trasigt flygvärdinnesäte måste lagas och personalen stressar teknikern.
FV: "börjar ni känna er lite stressade nu"
FT: "nej"
FV: "Nej men det ska ni göra"

så jäkla typiskt, då kan ju hon sitta på den stolen då så får vi se hur kul hon tycker det är. "ska ni inte dammsuga här?, så här kan det inte se ut" - "nej vi har bara 2 minuter på oss och då hinner vi inte det" - "Vaa?? nehe, nej då blir det rapport på det här.. bla bla bla..." UNDERBARA flygvärdinnor.. Men det är väl en del av charmen det också :)



Nu ska jag titta vidare.. :)


Ser ut som att jag blir hemma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0