Spikmatta...

Har fått låna mammas spikmatta över helgen och kan bara säga att den är underbar. Jag måste bara köpa en själv, en bra investering. Det gjorde fruktansvärt ont i början när jag låg på den men efter några minuter höll jag på att somna. Tiden gick fort och jag mös som en liten larv i ett äpple.

Försökte mig på att stå på den men jag är alldeles för tung, höll på att avlida. hihi, får prova igen om 5-6 kg. hihi

På måndag är det dags, dags att sätta igång med träningen igen. Jisses så roligt det ska bli. Jag behöver det. Skönt nu när våren närmar sig, då är det mycket skönare att vara ute också, så man kan ta låånga promenader :)

Nu fotboll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0