Inte alls lika kul...

Började med att jag inte hade någon handledare för dagen, bra planerat. Mycket bra.. Fick gå med en ssk som inte alls verkade sugen på det.. Blev inte mycket inlärt idag inte, men men det blir väl så ibland... Imorgon får jag iallafall träffa min handledare som jag ska ha resten av tiden. Äntligen, något segt bara men det blir nog bra.. Hoppas jag.

När vi slutat gick jag och knaggen och hämtade ut nya fina kläder och sen vidare upp till plan 13, Gävle sjukhus grymt snygga gym. Sandra var där och tränade samtidigt och det var kul o träffa henne, inte allltför ofta det händer, trots  att vi bor grannar. Tyvärr flyttar hon till Uppsala snart för att pröva lyckan i ambulansen där istället.. Hoppas det går bra. Träffade även på Lisa där så de blidde lite snack med henne också.. Alltså mycket snack och lite träning, tror dock att jag kommer ha lite känningar i armarna imorgon..

Nu sitter jag här hemma och tråkar, försökte få med mig Sars till interpool, men hon verkar lite för trött och seg och halvlurig för det. Inte konstigt när man sänker en halv flaska vin så här på torsdagseftermiddagen ;) Imorgon börjar jag 13.30 och kommer befinna mig på sjukhuset hela helgen så det skulle vara kul att göra någonting kul ikväll men inte hela världen om det inte blir så. Kryssning om en vecka, ska bli kul att träffa lite folk och hör lite bra musik.




Soffan nu då kanske?...

eller...





Kommentarer
Postat av: Linis

Tänk vad stor skillnad handledaren gör :) Skönt att den riktiga var bättre och KUUUUL att du fick sätta pvk! Duttidutti =) Sen kan vi det där i sömnen! Jag ska minsann sticka patienter för glatta livet i veckan har jag bestämt =) JA fika. When? Kanske kan dra ihop några stycken på tisdag eller onsdag em och snacka nursing :)



2009-03-07 @ 17:02:28
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0