Terminen är ÖVER! SOMMARLOV!

Då var man färdig med den sista examinationsuppgiften för denna termin. Den här kursen har varit grymt jobbig och otydlig och ostrukturerad så det är galet skönt att den är över. Nu är det ingen skola förrän i höst och då ska vi läsa Folksjukdomar 7,5hp. Det ska bli mycket spännande. Antagligen kommer jag och knaggen att bli sjukare än någonsin.. 

Jahaja, sommarlov var det ja. Länge sen man hade det. Synd bara att man måste jobba för att klara sig. Eller egentligen skulle det nog bli rätt segt att bara vara ledig en hel sommar (försöker intala mig själv det iallafall).

Håller på och lagar mig lite sen mat eftersom jag inte kom hem förrän nu. Det får bli lite grönssaksoppa och sen tre stekta sparrisar på det. SMARRIGT. Är alldeles ensam hemma och funderar på hur kvällen ska spenderas.. förmodligen i soffan framför tvn eller med en bok. Hade tänkt träna men blev för sent.

Imorgon ska jag lämna in rapporten jag skrev idag och sen blir det fotografering. Läskigt men lite roligt, så man får väl ställa sig framför spegeln o träna på poser ikväll :) Efter det ska jag jobba till stängning, sköönt med slantar..

Det känns grymt bra att ha det första året avklarat. Nu är det bara 2 kvar och sen är man färdig syrra och ska ut o jobba. Scary.. :) För två år sen hade jag nyligen börjar jobba på ICA och det känns inte alls som att det var så länge sen. Alltså kommer det gå riktigt fort, snart står vi där redo, eller inte.. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ojojoj vilka snygga modeller jag har fixat! Kommer va skitsnygga på bussar, tåg och i varje gymnasists brevlåda!

2009-06-03 @ 00:31:19
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/
Postat av: Satu

Härligt med första steget avklarat =)

2009-06-04 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0