nationaldagen 2009

Grattis till Mimmi, Anna A, Danne R  som fyller år idag... 

Är ledig idag, har jobbat 3 dagar nu samt fått mitt schema för sommaren. Skönt att jag får börja jobba redan nu så man får en hygglig inkomst i juli.. 

Nationaldagen idag. Den 6e juni 2009. Jag ska åka till Uppsala på systerysters examen. Innan den ska vi äta lite god mat. 
Fick hem soffan igår. Den är ENORM. Jag älskar't! Ska slänga upp en bild så fort jag orkar, nu orkar jag inte.. :)

Avslutningsskål med klassen igår, för att fira av det första året. Jag blev sen pga jobb och soffa så jag kom lagom till de flesta gick vidare, satt dock kvar med Sara, Helena och Saras polers och drack en mojito. Snuskigt skönt att första året är bakom oss nu. Två år kvar, sen är vi klara. FÄRDIGA. Syrror. Lite läskigt.


Dags för kesella+bär sen blir det lite core+crosstrainer på sats innan jag ska göra mig redo för avfärd mot uppsala...

Hoppas att Lisa + gänget hade det trevligt igår och att de är nöjda med Bossen.




Kommentarer
Postat av: Danne

We sure did have a grejt tajm =)

2009-06-06 @ 22:47:57
Postat av: Lisa

Håller med Danne. :)

2009-06-07 @ 15:03:28
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0