Jag längtar!

Tisdagen är snart över, jag har två arbetsdagar kvar och sen åker vi till Ljusdal, jag längtar så!! Har precis varit och shoppat loss inför midsommar, lax, sill, potatis, färskpotatis, romsås osv.. JAMMI! Galet gott ska det bli... Och såklart alkohol. Köpte även apelsiner och fanta så det blir lite sangria för oss också! Smutt.

Imorgon jobbar jag 9-16 och på torsdag 8-17 Hur jäkla nice som helst. Sen far vi mot Hälsingland och underbara Ullis, Johan & Tuva. Grymt härligt! På lördag åker vi vidare mot Hassela, och även det kommer bli hur mysigt som helst!






Ja som sagt...


                 .....Jag längtar...

Kommentarer
Postat av: bettan

hihi.....söt....längtar som ett litet barn innan julafton:-) hoppas vädret blir okej och att ni har en toppenhelg uppe i norrland!! puss

2009-06-18 @ 11:55:20
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0