Oh What A Night!

Tillbaka i Gefle efter 2 dagar i Heby. Det bjöds på grillat hos svärfar sen blev det parteey hos Greven, kvällen bestod av alldeles för mycket alkohol i alldeles för många olika varianter. Mycket orutinerat av mig, förstår inte alls vad jag tänkte med. Vin, cider, öl, busgroggar på hotellet, äckligaste drinken i baren, toppat med lite smirre.. Inte konstigt att jag kräktes skum idag då. Gammal hederlig bakismat på hebypizzan. Inte mycket som har förändrats inte. Mycket gemytligt besök i byn.

Över till det som gjorde helgen till DEN helgen. Fick gå förbi kön på hotellet och traska in gratis. Så är det när man är hemvändare.. (ok, det var ju inte orsaken men vi kan ju låtsas). Skulle bjuda Sara på en mojito och flickan i baren visste inte ens vad det var, istället för att erkänna det och erbjuda mig något annat så försöker hon sig på en variant. Rom, sodavatten och en citronskiva. Jag frågade varför jag fick det istället för en mojito, jag förstod att hon inte hade en aning om vad det var så jag slog på stort o frågade efter myntan, ett ord hon aldrig hört förut för hon frågade vad det var.  Haha jag höll på att smälla av, det var nog det roligaste på hela kvällen. Henka beställde en även han och frågade vad fan det var och fick som svar "Det är essens". Nästa grej, priserna i baren har alltid varit det som är bra med hotan.. Vet ni. En 4a kostar 75:- och en 6a kostar 80:- Är det inte underbart?! man får ju för tusan 2 drinkar för 1. Det var underbart att träffa alla gamla godingar, Sara, Evve, Catta, Elin, Jimpa, Johan, och alla andra sköna damer och herrar. Ibland är det mysigt att komma "hem". Sen alla mindre goda personer som ja, vi ska inte nämna några namn, de bidrar ju med sin del också. Vad vore ett besök på Sala stadshotell utan dem? 



Oh just ja det bästa av allt!! Elisabeth och Johan har blivit föräldrar. Finaste lilla tjejen har ploppat ut och jag är kär.. Ja jag är käär! Längtar tills jag får träffa lilla familjen, synd att de inte han komma hem när vi var nere på besök, men det blir fler gånger.. 


Nu är det dags för sängen, jobba imorgon.. 





ciao

Kommentarer
Postat av: storasyster

DIN FYLLTRATT!!! men det värsta e nog att jag inte har en aning om vad en drink kostar, vad som e dyrt o inte....(å i amsterdam var de nog faktiskt rätt billiga i jämförelse). åh, har bebisen kommit nu?!blir alltid lika glad av bebisar jag, naaaah!! puss o hej!

2009-07-27 @ 08:54:43
Postat av: ..:Sarah:..

hihi ja du, de känns som folk anat de mer än jag gjort ;) men nu bubblar de, min bästa vän är nu min pojkvän. galet hur de kan gå. men lycklig är jag! oh jaaaa!



KRAM

2009-07-27 @ 20:03:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0