Inte rättvist.

Sista dagen av denna månad, känns som om jag har jobbat som en jäkla idiot men ändå har jag typ minst antal timmar på jobbet. Yeye, gör mig inte så mycket, förhoppningsvis får jag en schysst lön ändå och får ju dessutom csn i augusti så inte ska jag klaga inte.. :) Jobbar imorgon, sen ledig 3 dagar och efter det jobbar jag mina sista 4 dagar på willys. Sen är jag LEDIG fram till n0llningen börjar.


....

Fick idag höra att Bettans lilla fina Vincent har tassat vidare till katthimlen, efter att ha blivit påkörd av en bil. Det är så fruktansvärt hemskt och jag sitter här och fäller små kissekatt-tårar när jag tänker på det lilla bustrollet. Busigaste kissekatten jag träffat, dessutom en av de gosigaste, dock ville han mest härja med mig när jag var på besök men jag fick en del gosmoments också med honom. Han var ett unikt exemplar av katt. En härlig personlighet och han gav sin husse och matte mycket mycket kärlek. 
    

Hoppas du har det bra där du är nu, där du får springa fritt utan en massa stora hårda bilar som kan skada. Fick iallafall gosa lite med dig i lördags och du var så mysig och glad så! Vila i frid lilla Vince.





....



Ja, kalla mig nörd eller vad ni vill, men katter har en speciell plats i mitt hjärta, det är det finaste lila djuret på jorden.






....



dags att sova lite så jag orkar jobba och parta imorgon! Natti natti

Kommentarer
Postat av: bettan

Åååh vilken fin bild!! finaste lilla kissen......han var ju våran första lilla bebis.....konstigt att en sådan liten krabat kan ge så mkt kärlek....har fällt massa tårar senaste dagarna.......men nu har han det bra där han är.....bra att ni gosade lite när inte vi var hemma!....puss



2009-08-02 @ 22:22:54
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nää stackars gullkisse! :(

2009-08-03 @ 00:48:04
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0