den som väntar på nåt gott...

Jahaja, det gick ju inte alls som planerat det där, blogg.se vägrar ju lägga upp mina bilder. Jäkla skitställe. Men nu har jag fått in några av dem iallafall.. 

Det känns som att det är höst ute, jag gillar hösten. Just nu vill jag ha lite regn och åska så man kan sitta o mysa i soffan och titta på blixtarna, tvivlar dock på att det blir något sådant. Men jag gillar sommaren också såklart, när det är varmt och soligt. Jag brukar få en längtan efter hösten ibland, då det pirrar till i magen och det känns ungefär som när man var liten och skolan snart skulle börja, när det var lite spännande att få bege sig till första skoldagen på höstterminen. eller nåt.. 

Imorgon ska jag fungera som målsman för lilla Sara som ska till polisen för att fixa leg + pass. Tant Therese får rycka in då så att polisen tror på att hon är hon. Vi får väl se om de tror på mig.

     



Familjen från skåne har varit på besök. det har bland annat varit namnkalas för lille Bo, lille Åke har badat benen Engeltofta och en massa mer.

  






Kommentarer
Postat av: Danne

vad snyggt det blev!

2009-07-06 @ 19:38:28
Postat av: tes

Ja visst blev det, vi är mycket nöjda! :)

2009-07-06 @ 19:44:33
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: bettan

söta kidz o finfin tv-bänk :-) och visst är det mys med regn och höst!!men bara om man fått sin dos av solen först! hihi....

2009-07-06 @ 21:02:14
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, det blev ju kalasfint Tes!

Och ni har likadana tapeter som vi hade i Mora! Jag vill tapetsera om här hemma på studs!!!

2009-07-06 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0