Nervöst..

Idag hade vi förflyttningsteknik på schemat, mycket givande och riktigt kul! Ruskigt mycket fellyft det begås där ute i vården, stackars ryggar och patienter.

Okej, ikväll är det dags för YOGAPREMIÄR för fröken. Galet nervös, vet inte vad detta går ut på ens, ruskigt dålig koll. Men det blir säkert jättebra.. Laddar upp med lite mat, Kycklingfilé, med lite purjo samt morötter, till det lite sparris. Gottigt.

Tänkte hinna med lite vila i soffan innan jag ska bege mig ut i halkan igen. VILL HA VÅR NU..

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja ja ska fanimej lämna ett litet klagomål! Haha, det värsta är att jag tror jag är seriös..

Vem hade du på lyfttekniken? Seg-Gunilla tog fan kol på mig idag, jobbigare människa får man fan leta efter! Men nu ska jag börja mitt nya liv och ikke gnälla :) Hur gick yogan? Jag har provat yoga en gång, då skrattade jag så mycket att jag fick lov att gå ut..

2009-01-27 @ 23:09:04
Postat av: Lina

Ja ja ska fanimej lämna ett litet klagomål! Haha, det värsta är att jag tror jag är seriös..

Vem hade du på lyfttekniken? Seg-Gunilla tog fan kol på mig idag, jobbigare människa får man fan leta efter! Men nu ska jag börja mitt nya liv och ikke gnälla :) Hur gick yogan? Jag har provat yoga en gång, då skrattade jag så mycket att jag fick lov att gå ut..

2009-01-27 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0