Schema!

Yes. Nu har jag fått mitt schema för det första två veckorna på VFUn... Ser riktigt bra ut.. Första veckan blir rolig, då är det full fart från måndag- söndag.

Måndagen är det väl mest info och få lite kläder, passerkort och lära oss lite olika saker... :)
Tisdag: 6.45 - 15.30
Onsdag: l e d i g
Torsdag: 6.45 - 15.30
Fredag: 13.30 - 22.00
Lördag: 6.45 - 15.30
Söndag: 6.45 - 15.30

Andra veckan däremot ser lugn ut.
Måndag: l e d i g
Tisdag: 6.45 - 15.30
Onsdag: 6.45 - 15.30
Torsdagen: Ska boka in ett studiebesök.
Sen ledig fre-sön. N I C E ! ! ! !


De två veckorna efter dessa har vi inte fått något schema till. Då blir det studentsal, där vi är 2 studenter som tillsammans med handledarens hjälp har en sal tillsammans. K U L ! ! ! !

Jag är iallafall ruskigt nöjd med mitt schema!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0