Rosa fina och tom säng.

Det blev en lång dag med Sara idag. Började med Lundins där Sara shoppade loss sen vidare till Ikea och sen strosade vi runt en del i övriga butiker också. Sen till Valbogatan, smälla upp gardinstång och gnälla över min magkatarr.. Vid halv åtta fick vi den briljanta idén att äta pannkakor, så bara iväg och införskaffa ingredienser.. Jag var inte så skicklig med dem, tur att Sara var dutti iallafall...

Kom hem för ungefär en timme sedan och ska snart släcka lampan och sova.. Skola imorgon 8.30.. Sen dröjer det 4 veckor tills jag sätter tassarna innanför de dörrarna igen för på måndag är det dags för VFU på avdelning 111B. Det ska bli så spännande så. Hoppas bara att min mage är piggare imorgon så jag orkar med de meningslösa diskussionerna som väntar..

Igår var det mission - fylla saras kylskåp, det gick sådär...



 

Skönhetsprodukter och nyttigt bröd ;) Inte illa pinkat..

Idag kunde jag inte låta bli de hallonrosa sötnosarna på dinsko.. Rooosa. 99:- Varför strunta i det? Tjejen i kassan förstod sig nog inte på mig när jag slängde upp dem på disken.. Hennes enda kommentar var "det är väldigt färgglada de här" med ett halvfejkat smajl där den äkta halvan var ett hånsmajl.. "Lite då" svarade jag och visade hur lite jag brydde mig om hennes diss... hihihi Men visst är de liiite söta... Får se om jag någonsin vågar använda dem. Hoppas på det...





Bedårande..

Nu ligger jag här i den tomma sängen och längtar tills imorgon, då är det fredag och älsklingen kommer hem... Lääängtar..

Trivs inte när det är så här tomt här...


Just ja, Knaggen försöker få med mig på Tjejvasan nästa år.. Ska jag? Vad tycker ni? lite kul skulle det väl vara? jag har ingen aning om hur man tar sig fram på ett par längdskidor.. Men övning ger färdighet har jag hört.



Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Case

Längdskidor är såååå tråkigt! Och tungt. Tycker jag. men jag har bara åkt lilla vasan som va typ 4 km och tyckte det va värdo. Men det är jag det... Tss.

2009-02-27 @ 06:15:22
Postat av: Danne

Schyssta dojor :)

Klart du ska åka lite vasalopp!

2009-02-27 @ 09:37:41
Postat av: Elin

ja gud vilken panik som skulle brytit ut då... hahaha skulle kanske ha fejkat och börjat skrikit att nu kommer bebis så kanske dem dragit av lite på priset hihi.

2009-02-27 @ 10:15:34
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: knaggen

oj oj klart du ska med på tjejvasan! shit vilken bra smak du har, snygga skor! :)

2009-03-02 @ 23:52:07
URL: http://knaggtessan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0